Sonntag, 22. Juli 2007

Montag 23.07.2007

Puhh, jetzt ist ja schon wieder eine Woche vorbei. Es war gar nicht viel besonderes los, desshalb haber ich auch nichts geschrieben. Auch neue Fotos habe ich keine gemacht, da ich an Orten war an denen ich bereits schon war.

Am Freitag hatten wir natuerlich wieder ein Fussballspiel. Aber leider verloren wir schon wieder aber immerhin nur 3 zu 2. Anscheinend handelte es sich dabei um unsere staerksten gegner also koennen wir hoffen doch noch ein Spiel zu gewinnen.

Am Wochenende war ich dann in verschiedensten Bars und Pubs. Am besten war die Koreanische Bar, ausser das ich da wohl der einzig Europaer war. Aber ich war ja mit zwei koreanischen Kollegen unterwegs und so konnte nicht viel schief gehen.

Heute ueber den Mittag hatte ich dan einen Crashkurs in Potugisisch. Aber ich verstehe trotzdem kein Wort wenn die so schnell plaudern bla bla bla........

Vielen Dank fuer die Bartips. In zwei dieser Bars war ich sogar schon und es hat mir gut gefallen.
Roland habe ich leider noch nicht getroffen aber vielleicht wird auch das noch klappen.

Diese Woche sollte es 19 Grad warm werden, ist doch schon mal nicht schlecht fuer den Winter :-)

e liebe Gruess us Sydney

2 Kommentare:

Hansi hat gesagt…

Ciao Peti
I gseh, Du bisch flissig a de internationale Beziehige z'pfläge. Wie schmeckt dr eigentlich s'Bier dört unde. Ha scho vo ä paar Lüt ghört, dass die no cheibeguete Gärschtesaft händ... :-) Bi uns weiss dr Summer leider au nid, dass eigenltich Summer isch. Also i wünsch dr vil Spass i dim agnehme Winter....
Gruess
Hansi

Anonym hat gesagt…

Hallo Peter
Mir si jetze also scho wider dehei vo euse Radlerferie.Es isch sehr abwechligsrich gsi,landschaftlig wie au kulturell.Mir si ohni Sturz und Chratzer zruggcho.Jetze si mir am wösche und am umpacke,dass es denn wider cha los go Richtig Tessin.
In Oestrich hei mir meischtens Radler drunke,das isch eim nid eso in d Bei gfahre.Mir hei täglich die verschidene Sprüch wäge euse E Bike über eus ergolo müesse, aber es isch trotzdem gmüetlig gsi.
Dir schints immer besser z gfalle in Sydney. Hesch s MMS vo dr Opera übercho?das isch im Minimundus in Klagenfurt gsi.
Also machs no guet bis zum nächschte mol.
Liebi Grüess Mam