Sonntag, 8. Juli 2007

3.Woche

Heute beginnt also schon die dritte Woche hier in Sydney. Leider ist das Wetter sehr schlecht und es regnete schon die ganze Nacht. Aber ich sitze hier ja im trochenen:-)
Glücklicherweise habe ich nun wieder Zugang zu meinem Laptop und kann somit auch wieder mi ö,ä und ü schreiben. Ausserdem kann ich au zum ersten mal Fotos an meinen Blog anhängen.
Letzten Mittwoch war ich also mit ein paar leuten im Ausgang. Und tatsächlich war es so, dass am Mittwoch der Club voll war. Keine Ahnung wieso aber anscheinend gehen die Australier gerne am Mittwoch in den Ausgang. Am Donnerstag hatte ich dann dafür ein bisschen mühe mit aufstehen. Wobei dies nicht wirklich ein Problem war, da wir erst um 10 Uhr starteten.
Am Freitag hatte wir ein richtiges Fussballspiel mit Schiri und allem was man dazu benötigt. Nur das Niveau war immer noch nicht viel besser. Aber ich bin froh kann ich mich einmal pro Woche ein wenig bewegen, damit ich nicht ganz aus dem Training komme.
Am Wochenende war ich dann wieder viel in der Stadt unterwegs und begutachtete was es so zu sehen gab.

So nun muss ich schon wieder gehen. Viel spass beim Fotos anschauen. Es handelt sich halt um die Typischen Touristenfotos:-)

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Guete Morge Peter
Mir si gschter doch no nass worde.In Brienz hei mir z Mittag gässe und denn ischs cho rägne wie us Chübel.Trotzdäm si mir denn witer gradlet bis uf Interlake.Dört ischs denn scho wider recht fründligs Wätter gsi, und mir hei eus dur die riese Masse Turischte gschlänglet.
Machsch gueti Fortschritt in dr Schuel´?Hett sich d Zämesetzig vo dr Klass scho wider veränderet?
Au hütt am Morge hei mir Räge und es isch nume 14 Grad.Was solls es isch jetz halt eso.
Morn machi mit ä paar Fraue ä Usflug uf Gunte am Thunersee. mir wärde halt die warmi Jagge alegge.
Jrtze will i grad no d Föteli go aluege.
Liebi Grüess Mam

Anonym hat gesagt…

Hey Peti

Wie gohts Dir? Die Föteli sehn jo super us. Wär au gern dört. Bi us isch s'Wetter nid vill besser. Vrpassisch also kei super Summer do. S'isch numme chalt und rägnet. Sunneschiin isch e Fremdwort. Bisch scho bi de Blue Mountains gsi?
Mittwuch Party in Australie isch normal. Mir hei d'Australier gseit: "You have to know where to be!" So chasch jede Obe anere guete Party sii ;).
Take care and have fun
Andrea

Anonym hat gesagt…

Danke fürs SMS. Jetze han i d Föteli chönne aluege. Super, bitte mach no vill meh, dass mir ä chli chönne miterläbe Gruess Mam

Anonym hat gesagt…

Hi Peti, endlich habe ich diese Internetadresse von mam erhalten. Die Fotos sind echt cool und auch der Kommentar ist interessant. Bei uns gibts eigentlich nichts neues, ausser dass wir ein "Seuchenwochenende" hatten. Livia musste erbrechen, Sophia hatte Durchfall und Vanessa hat Husten, aber jetzt sieht alles schon wieder besser aus. Nur das Wetter ist bei uns auch nicht besser, ich friere, seit wir aus den Ferien zurück sind und die Zwillinge fragen fast täglich ob sie draussen baden könnten. Und beim Spazieren reklamieren sie wegen dem Wind!
Gestern hatten wir Glück. Stefen feuerte den Chemineeofen an und plötzlich knallte es und es flogen verkohlte Teilchen durch die Stube. Ich flüchtete mit den Kindern zu costis sen. und stefan schaute nach was da knallte. Er fand in einem Schlitz im Ofen eine alte Fernbedienung und in dieser war die Batterie explodiert! So gibt es immer wieder Ueberraschungen.
viele Grüsse aus Hobel
Corinne und co.

Anonym hat gesagt…

Tschau Peter
I sitz am PC im Büro und dusse schiffets in Ströme. Mir hei im Moment recht streng und einigi hei bereits Ferie. d'Mam isch in Hobel bim hüete. Morn hät d'Nelle Geburtstag. I ha der Passat verchauft. Dr BWM hani au usgschribe hät aber no nim abisse. Ufs Wuchenend mäldeter 30 Grad, wei luege! Am Mangoldträff chöme schints Alli,bis an di, muesch dr Flug um 1 Tag verschiebe no simmer 100% So i söt no öppis du mit fründligem Gruss Paps

Anonym hat gesagt…

Guete Morge Peter
Mir hei hütt z Nacht s erschte Mol D Sophia und d Vanessa zum schlofe bi eus. Hoffentlig pfuse si guet,dass mir morn an Geburtstag vom Gotteli chönne go.Dr Moritz het hüt kei grosses Intressi an de Tier in dr Lange Erle gha.Alles anderi isch derfür sehenswert gsi. D Franca het gschlofe und trunke ,und süscht het me nit vill vonere ghört.
Hesch kei Foti vo dr Familie und vom Huus wo jetze ä chli di Heimat isch.
Hesch du hütte probiert azlüte?
Jetze gang i au go schlofe und i hoffe uf ä ruhigi Nacht.
Also witerhin ä schöni Zyt mit oder ohni Flädermüs.
Liebi Grüess Mam